 |
|
 |
|
Abaculus'69 - döntés előkészítés
GPS (rendhagyó mélyfeltárás) Szituációs játékon és szerepcseréken alapuló kollektív kivetülés, megszemélyesítés módszere. A GPS mint kutatási módszer jelentős segítséget tud nyújtani az emberi gondolkodás tanulmányozásához, mivel megkerüli azokat a torzító tényezőket, mint racionális, vagy az utólagos értelmező gondolkodás. Ezáltal hitelesebb képet kaphatunk arról, hogy ténylegesen mi zajlik a vizsgált személy (célcsoport) fejében akkor, amikor, pl. választás előtt áll. Ezáltal tervezhetővé vállnak a beavatkozási helyek és az egyes beavatkozások hatásai, érzelmi és cselekedetszintű következményei. Alkalmas szempontok megjelenítésére és azok alapján való csoportképzésre is. Ez a módszer ünmagában természetesen csak kvalitatív jellegű információt szolgáltat.
ARCHETING (Archetipikus Kommunikációtervezés) Archeting: Az archetipikus tudattartalmak képi kivetülésének kommunikációs használatáról.
Amit nyújtani tudunk: Ki tudjuk nyerni az ügyfél által nehezen megfogalmazható tudattalan elvárásokat. A felhasználó képes hatást gyakorolni az archetipikus tudattalan tartalmakon keresztül. Olyan biztonságos pályát biztosítunk az ötlettelésnek, kreativitásnak, ahol szabadon szárnyalhat, mert garantáltan kiváltja a várt hatást (és nem más. Nem tervezett hatást vált ki). Meghatározzuk a kreatív motívumaként használható archetipikus képeket, szimbólumokat, amik önkéntesen befogadást és ráhangolást eredményeznek a központi forgalomra.
Amire szükségünk van mindehhez: Az ügynökség megbízásával elvégzett GPS feltáró kutatás (a megbízó által hozzáadott érték és a használati-, értékesítési szituáció jellemzését leíró fogalom megfejtése céljából) A kommunikáció központjába állított és megjeleníteni kívánt központi fogalom. Előzetes információk a kommunikációs célokról.
|
|
|
 |
|
 |
|